вторник, 2 февруари 2016 г.

Бебешки Блог Хоп за малкия Мишо

Здравейте, 
отново съм тук. В едно старо позабравено, но много уютно местенце- моя блог. 
Отбивам се напоследък мнооого рядко, но пък все по хубави поводи. И щом въпреки трудните дни, които прекарахме вкъщи с всевъзможни вируси , сега творя като фурия посред нощ с последни капки сили, значи поводът е настина много ама мнооого СПЕЦИАЛЕН!


Имаме си ново попълнение сред малчуганите-Картишоци и това е Михаил- малкият син на Роси, който е едва на броени дни. 
Роси, толкова се радвам за теб, желая ви от все сърце да бъдете щастливи заедно! И като казах щастливи заедно, нека те зарадвам с една картичка, която мисля ще ви пасне перфектно. Зная, че си голям фен на бухалите. ;)


Малко за самата картичка:
Продуктите са изцяло на Stampin' Up!, на които съм и представител. Малко се заиграх при печата, тъй като оригиналът клинг е само с едно бухалче детенце, но успях да го размножа с помощта на много практичния уред Stamp-a-majig, който ни позволява да печатаме на точно определените от нас места на листа хартия. 


Оцветявах тип скициране с Copic маркерите, като преди това отпечатах с Мементо мастило.
Папката за релеф е една от любимите ми на Stampin' Up! И тук малко зад кулисите- да видите какво означава бърза Stampin' Up! картичка в последните минути. ;)



Това от мен, вие продължете напред с подскоците към Кали .
А ето ни и целият екип подред


Наградата е предоставена от  Бо и нейното магазинче b-wow.net.

22 коментара:

  1. Страхотна бухалска картичка, Софи! Усмихна ме, а съм сигурна, че Росалинда ще е във възторг! ДАно винаги да са щастливи заедно!

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубава картичка! И цяло семейство бухали - да е умен и мъдър Мишо и да са заедно!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Семейство бухали увеличено с един! Роси верно ще е във възторг! :))))))

    ОтговорИзтриване
  4. Когато познаваш човекът отсреща ,винаги подаръците са най-скъпи! Страхотна картичка :)

    ОтговорИзтриване
  5. Нестандартно ли е, на Софи е! Обичам проектите. А тези бухалчета са великолепни :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна картичка, да расте умен, а после и мъдър човек!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасна картичка :)Много ми харесва. Бухалчетата са много сладурски.

    ОтговорИзтриване
  8. Любимите ми бухали! Много идейна картичка, така радва :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудно изпълнение Софи! Като видя нещо твое и още повече заобичвам тези печати. Трябва по-често да публикуваш! По тоз прекрасен повод ви пожелавам да ви е жив и здрав малкият Мишок-Картишок!

    ОтговорИзтриване
  10. Lovely card! the owl family is so cute!!! :)
    send you lots of hugs!!!!

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесна картичка-идейна, красива и много семейна :) Изключително подходяща за случая! Да е жив и здрав малкия юнак!

    ОтговорИзтриване
  12. Много готина картичка!Нека малкият момък бъде мъдър като бухльовците!

    ОтговорИзтриване
  13. Много сладка и подходяща за повода семейна картичка, Софи!

    ОтговорИзтриване
  14. Бърза, но пък сладурска и весела! ☻ Изцяло в твоя разпознаваем стил, Софи! Много ми харесва! ☻

    ОтговорИзтриване
  15. Много,много сладка!Честито ви Мишоче!

    ОтговорИзтриване
  16. Много хубава картичка! Харесва ми, че е така изчистена. А и аз обичам бухали

    ОтговорИзтриване
  17. Ах, тези бухали! Супер картичка! Честито ми малко Мишоче!

    ОтговорИзтриване
  18. Прекрасна картичка, Софи! Изцяло в твой стил, уж изчистена, а всичко си има! Не знам как го правиш!Удивително!

    ОтговорИзтриване